Wednesday, March 25, 2009

TRITTRITTRIT.........

Suatu ptg yg indah pulang dari sekolah mama telah memberi sesuatu yg menjadi pojaan hatiku, bukan satu tetapi 2 waduhhh tersangat lah sukanya saya selama ini mama kukut sangat kan tak apa sekarang saya sudah ada 2 jadi saya tak mendengkikan diri kat mama lagi. Saya dah tak heran dah ngan mama.tapi tq juga pada aunty sha yg telah memberikan sya ini brg.... fuhhhhh cantik tu.... nak tahu apa bendanya saksikanlan....








inilah bendanya saya ada 2 h/phone menan satu pemberian mama dan satu lagi pemberian aunty sha. colour itam tu mama kasi yg putih gambar ben 10 tu aunty sha kasi.

walaupun mama kasih/phone tu hitam ia tetap pilihan hati saya


maaf ye aunty pemberian aunty ni jatuh no 2 ye sbb alif syg mama....wakikiki.Maaf ye mama saya tak letak gambar saya cantik2








































1 comment:

mysha said...

aLa aLiff aunty sHa taw pHOne Tuh sebEnARnya aLiff skE yaNg BEN10 tu Kan... tuh gaMbo sUme ngaN pHOne TUh.. mama sAJe jeRk dEngki wakakakkakaka.........

p/s:ssH aTI pHone tu tAK bunyi...